Hoeksche Zaken, winter 2020

HOEKSCHE ZAKEN 42 NAAM OF LOGO Verm Services loopt net als veel andere bedrijven werk mis als gevolg van de coronacrisis. Desondanks investeerde het bedrijf in een nieuwe hoogwaardige straalmachine. Jurrie licht toe: “Naast hogedrukreiniging kunnen we nu ook gevels stralen. We merken dat hier steeds meer vraag naar is en nu kunnen we hieraan voldoen. De uitstraling van de gevel is voor bedrijven een belangrijk visitekaartje. Het is vaak het eerste wat bezoekers zien. Met onze professionele gevelreiniging is de gevel weer als nieuw, zónder dat de ondergrond wordt beschadigd. We zijn daarnaast ook gespecialiseerd in graffitiverwijdering. Desgewenst brengen we na reiniging een anti-graffiticoating aan. Dit scheelt veel schoonmaakwerk bij een eventuele volgende keer.”  CYNTHIA VAN DER WAAL  BIANCA DE BIE VEILIGHEID EN KWALITEIT VOOROP Het bedrijf heeft daarnaast fors geïnves- teerd in veiligheidsmiddelen. “Medewerkers maken ons bedrijf. En een veilige en gezonde werkplek is nu belangrijker dan ooit. We hebben geïnvesteerd in alles wat nodig is om de veiligheid van het personeel te waarborgen. Zowel in middelen als in kennis. Tankcleaning is niet zonder risico’s. Ons bedrijf is VCA- gecertificeerd en we werken uitsluitend met gecertificeerde materialen en gekwalificeerd personeel. Alleen zo kunnen we onze op- drachtgevers de hoogst mogelijke kwaliteit garanderen.” TANKCLEANING Verm Services is gespecialiseerd in chemische en mechanische oppervlaktebehandeling van roestvaststaal en andere metalen. Het bedrijf biedt verschillende bewerkingsmethodes, waaronder beitsen, passiveren, stralen, satine- ren en ontvetten. Het bedrijf heeft een goede naam opgebouwd als specialist in tankcleaning in de industrie- en transportwereld. Daarnaast werkt Verm steeds vaker voor rederijen voor het onderhoud van rvs. “Zelfs de grote spelers weten ons te vinden,” vertelt Jurrie stralend. “We pakken elke moge- lijkheid met beide handen aan. Ons motto is niet voor niets ‘You call, we clean it all’. En dat geldt ook voor last minute calls. We zijn 24/7 bereikbaar en staan vrijwel direct klaar met een oplossing. Klanten waarderen dit enorm, maar dit vraagt tegelijkertijd ook veel van de medewerkers. Gelukkig werken we met een heel hecht team. We weten wat we aan elkaar hebben en samen zetten we de schouders eronder. Ik hecht veel waarde aan een goede werksfeer. Zoals ik voor mijn klanten klaarsta, zo sta ik ook voor mijn medewerkers klaar.” VERM SERVICES BREIDT DIENSTEN VERDER UIT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=